(Polski) Natychmiastowa pomoc przy ataku hakerskim

(Polski) Zarządzanie incydentami cyberbezpieczeństwa z natychmiastową reakcją.

Dowiedz się więcej

(Polski) Właśnie doświadczasz aktywnego cyberataku?

(Polski) Zapewniamy szybką pomoc przy ataku hakerskim. Jeżeli znajdujesz się w trakcie ataku hakerskiego lub właśnie zdiagnozowałeś naruszenie bezpieczeństwa w swojej infrastrukturze IT, skontaktuj się z nami i zgłoś incydent cyberbezpieczeństwa. Nasz zespół doradzi najszybszy i najskuteczniejszy plan działania. Korzystamy z międzynarodowego wsparcia dedykowanych zespołów odpierających cyberataki. Podejmujemy reakcję w ciągu kilku godzin i większość ataków zostaje całkowicie zneutralizowana w ciągu 48 h od zgłoszenia.

Uzyskaj natychmiastową pomoc

(Polski) Właśnie doświadczasz aktywnego cyberataku?

(Polski) Obsługa incydentów cyberbepieczeństwa 24/7

(Polski)

Świadczymy usługi reagowania na cyberincydenty

W krytycznych przypadkach posiłkujemy się zewnętrznym, całodobowym zespołem osób reagujących na incydenty, eliminujących aktywne zagrożenia w firmach na całym świecie.

W ramach usługi -zarządzanie incydentami cyberbezpieczeństwa- natychmiast identyfikujemy i neutralizujemy aktywne zagrożenia, niezależnie od tego, czy jest to atak ransmoware, infekcja, naruszenie bezpieczeństwa danych, nieautoryzowany dostęp do zasobów, czy próba obejścia kontroli bezpieczeństwa.

(Polski)

Atak hakerski pomoc – liczy się każda sekunda

Reagując na aktywne zagrożenie, konieczne jest, aby czas pomiędzy pierwszym sygnałem naruszenia bezpieczeństwa, a pełnym rozwojem zagrożenia był jak najkrótszy. W miarę jak atakujący przechodzi przez łańcuch zabezpieczeń, rozpoczyna się wyścig z czasem, dlatego ważne jest aby nie bagatelizować żadnych symptomów mogących świadczyć o naruszeniu bezpieczeństwa infrastruktury IT. Zespół odpierający ataki tworzą doświadczone osoby reagujące na incydenty, analitycy i łowcy zagrożeń (threat huneters) pracujący w trybie 24/7. Nikt nie wie lepiej jak należy reagować w przypadku incydentu dotyczącego bezpieczeństwa teleinformatycznego, niż właśnie osoby, które mają z tym na co dzień do czynienia i obsługują firmy na całym świecie.

Co obejmuje pomoc cybersecurity

  • usunięcie atakujących z Twojej sieci, aby zapobiec dalszym zniszczeniom
  • ciągłe monitorowanie i reagowanie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 45 dni w ramach ceny
  • zaleca działania zapobiegawcze w czasie rzeczywistym, aby wyeliminować pierwotną przyczynę
  • szybko wdraża technologię chmurową narzędzi cyberbezpieczeństwa w całej Twojej infrastrukturze
  • analizę danych
  • przedstawienie szczegółowego podsumowania zagrożeń po incydencie, oraz podjętych działań

(Polski) Na czym polega wsparcie przy ataku hakerskim?

(Polski) Incydent bezpieczeństwa teleinformatycznego może mieć wiele postaci i różne skutki. Postaramy się doradzić jakie działania najlepiej podjąć w każdym przypadku i jeśli to będzie wskazane, wykorzystamy wszelkie dostępne technologie oraz zasoby naszych partnerów aby natychmiastowo zorganizować pomoc w identyfikacji i neutralizacji aktywnego zagrożenia w Twojej infrastrukturze.

Oto  główne etapy szybkiego reagowania na cyberataki

  • Onboarding: (określenie skali i wpływu ataku, zdefiniowanie planu działania, wdrożenie odpowiedniego oprogramowania)
  • Badanie: (identyfikacja aktywnych zagrożeń, działania dochodzeniowe, plan reakcji obronnej)
  • Neutralizacja: (zablokowanie dostępu atakującym, powstrzymanie rozprzestrzeniania się zagrożenia, ochrona w czasie rzeczywistym, usunięcie pierwotnej przyczyny incydentu)
  • Monitoring: (ciągłe monitorowanie na wypadek ponownego wystąpienia ataku przez 45 dni)
  • Podsumowanie: (raport z podjętych działań oraz usuniętych zagrożeń po incydencie)
(Polski) Na czym polega wsparcie przy ataku hakerskim?

(Polski) Ile kosztuje pomoc przy cyberataku?

(Polski) Zgłoszenie incydentu jest bezpłatne. Konsultacja z nami jest bezpłatna.

Gwarantujemy model cenowy ze stałą opłatą z góry, zależną wyłącznie od wielkości infrastruktury w Twojej firmie: całkowitej liczbie użytkowników i serwerów i te działania są wyceniane na 45 dni. Jeśli zagrożenie w tym czasie powróci lub pojawi się powiązane z nim inne zagrożenie, będziemy gotowi zareagować bez dodatkowych kosztów. Jeśli jesteś atakowany przez 45 dni, bronimy Cię przez 45 dni w okresie subskrypcji.

(Polski) Uzyskaj natychmiastową pomoc
(Polski) Ile kosztuje pomoc przy cyberataku?

(Polski) Kluczowe cechy usługi pomocy cybersecurity

(Polski) Poznaj kluczowe cechy usługi zarządzania incydentami cyberbezpieczeństwa. Skorzystaj z formularza i otrzymaj natychmiastową pomoc.

(Polski) 2 godziny

(Polski) 2 godziny

(Polski) Średni czas na rozpoczęcie obsługi od akceptacji warunków.

(Polski) 45 dni

(Polski) 45 dni

(Polski) Ciągłego monitoringu i reakcji na zdarzenia w Twojej infrastrukturze.

(Polski) 48 godzin

(Polski) 48 godzin

(Polski) Większość ataków udaje się zneutralizować w ciągu 2 dni lub szybciej.

(Polski) Opieka 24/7

(Polski) Opieka 24/7

(Polski) Całodobowy threat hunting, wykrywanie i reakcja na incydenty.